Oswiadczenie_wnioskodawcy_o_posiadaniu_lub_nieposiadaniu_NIP Oswiadczenie_wnioskodawcy_o_posiadaniu_lub_nieposiadaniu_NIPData publikacji 04.05.2022 r.
Ogłoszenie o naborze nr 2/2022
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Turystyczna Podkowa działające na terenie gmin: Siepraw, Dobczyce, Raciechowice, Wiśniowa, Pcim, Tokarnia, Lubień
informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie pomocy na operacje z zakresu:
– rozwoju przedsiębiorczości na obszarze wiejskim objętym strategią rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność, zwaną dalej LSR, przez: podejmowanie działalności gospodarczej
w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich
na lata 2014-2020 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich
INSTYTUCJA ORGANIZUJĄCA NABÓR:
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Turystyczna Podkowa, ul. Jana Pawła II 38, 32-447 Siepraw.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA WNIOSKÓW:
Wnioski wypełnione elektronicznie można składać bezpośrednio w terminie: od 19.05.2022 r. do 02.06.2022 r. w biurze Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania Turystyczna Podkowa,
ul. Jana Pawła II 38, 32-447 Siepraw w godz. 9:00 – 14:00.
FORMA SKŁADANIA WNIOSKÓW:
Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami składa się w formie papierowej w jednym egzemplarzu.
FORMA WSPARCIA:
Wsparcie jest udzielane w formie: premii w wysokości 60 000,00 zł.
ZAKRES TEMATYCZNY OPERACJI:
Zakres tematyczny operacji obejmuje Przedsięwzięcie 1.1.2: Przedsiębiorczość mieszkańców w podejmowaniu i rozwijaniu działalności gospodarczej oraz tworzeniu nowych miejsc pracy,
w tym z uwzględnieniem innowacyjności, ochrony środowiska i przeciwdziałania zmianom klimatycznym, Wskaźnik produktu: Liczba operacji polegających na utworzeniu nowego przedsiębiorstwa w tym z uwzględnieniem innowacyjności, ochrony środowiska i przeciwdziałania zmianom klimatycznym – wartość wskaźnika: 10 szt.
WARUNKI UDZIELENIA WSPARCIA:
Warunkiem udzielenia wsparcia jest spełnienie kryteriów opisanych w:
– Karta Weryfikacji Zgodności operacji z warunkami przyznania pomocy określonymi
w Programie Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
– Karta oceny zgodności operacji z LSR
– Karta oceny: Lokalne kryteria wyboru operacji – rozpoczęcie działalności gospodarczej (premia)
Zakres przedmiotowy wniosku o przyznanie pomocy nie może dotyczyć prac budowlanych, na które niezbędne jest pozyskanie dokumentów od innych organów administracji publicznej.
WSKAZANIE MINIMALNEJ LICZBY PUNKTÓW, KTÓREJ UZYSKANIE W WYNIKU OCENY OPERACJI WEDŁUG LOKLANYCH KRYTERIÓWWYBORU OPERACJI JEST WARUNKIEM WYBORU:
Minimalna liczba punktów której uzyskanie jest warunkiem wyboru operacji, wynosi: 30% możliwej do uzyskania maksymalnej liczby punktów w ramach horyzontalnych lokalnych kryteriów wyboru operacji – tj. 3 pkt.
Kolejność przyznawania pomocy będzie ustalana na podstawie liczby punktów uzyskanych w ramach oceny Rady LGD za pomocą kryteriów wyboru operacji określonych w LSR. W przypadku, gdy dwie lub więcej operacji uzyskało w procesie oceny taką samą liczbę punktów, o miejscu na liście operacji decyduje liczba punktów uzyskanych w wyniku oceny według kryteriów premiujących. W przypadku, gdy nadal nie da się ustalić kolejności operacji, decyduje data i godzina wpływu wniosku.
Wybrane operacje zostaną przesłane do Zarządu Województwa i zostaną poddane dalszej ocenie.
INFORMACJA O WYMAGANYCH DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZILENIA WSPARCIA ORAZ KRYTERIÓW WYBORU OPERACJI:
WYKAZ DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO WYBORU OPERACJI:
- Formularz wniosku o przyznanie pomocy wraz z załącznikami.
- Biznesplan.
- Opis operacji.
Wykaz dokumentów dodatkowych:
- Oświadczenia dotyczące przetwarzania danych osobowych
- Zaświadczenie z urzędu pracy o figurowaniu w rejestrze osób bezrobotnych lub zaświadczenie z ZUS o niepodleganiu ubezpieczeniu społecznemu z tytułu umowy o pracę w celu potwierdzenia przynależności do grupy defaworyzowanej, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed złożeniem wniosku o przyznanie pomocy – oryginał.
- Oświadczenie wnioskodawcy o posiadaniu lub nieposiadaniu NIP-u.
Wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego wypełnienia wniosków są udzielane w Biurze Lokalnej Grupy Działania: Siepraw, ul. Jana Pawła II 38 od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 14.00.
Formularz wniosku o przyznanie pomocy, biznesplan, formularz wniosku o płatność oraz projekt umowy o przyznanie pomocy są dostępne na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego – www.prow.malopolska.pl
WYSOKOŚĆ POMOCY/ WARTOSĆ PREMII/ WYSOKOŚĆ LIMITU ŚRODKÓW:
Wysokość dostępnych środków w ramach naboru wynosi 203 383,97 euro (kwota indykatywna wyliczona po kursie stałym 4,0 PLN/EURO: 813 535,88 zł)
Wysokość wsparcia: premia w wysokości 60 000,00 zł.
INTENSYWNOŚĆ POMOCY:
Intensywność pomocy: premia w wysokości 60 000,00 zł.
INFORAMCJA O MIEJSCU UDOSTĘNIENIA:
Formularz wniosku o przyznanie pomocy, biznesplan, formularz wniosku o płatność, formularz umowy o przyznanie pomocy, LSR, kryteria wyboru operacji są udostępnione na stronie internetowej Lokalnej Grupy Działania: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Turystyczna Podkowa -www.turystycznapodkowa.pl oraz do wglądu w Biurze Lokalnej Grupy Działania miejscowość: Siepraw, ul. Jana Pawła II 38 od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 14.00.
WNIOSEK WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI:
1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 4z)
Materiały
Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 4z)
Wniosek_o_przyznanie_pomocy_192_premia_4z.xlsx 0.18MB
Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 4z)
WoPP_19_2_P_4z.pdf 0.66MB
2) Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (wersja 4z)
3) Biznesplan (wersja 4z)
Biznesplan (wersja 4z)
BP_19_2_P_4z.pdf 0.50MBBiznesplan (wersja 4z)
BP_19_2_P_4z.docx 0.12MBBiznesplan – tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 (4z)
BP_19_2_P_4z_TabFinans.xlsx 0.03MB
Informacje pomocnicze przy wypełniania biznesplanu (4z)
BP_19_2_P_4z_InformPomocn.pdf 0.71MB
4) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 5z)
Umowa o przyznaniu pomocy (wersja 5z)
Umowa_19_2_P_5z_20201221.pdf 0.89MBZałącznik nr 1 Biznesplan
Umowa_19_2_P_5z_Zal_1_BP_20201221.pdf 0.84MB
Załącznik nr 2 Wykaz działek
Umowa_19_2_P_5z_Zal_2_WykazDzialek_20201221.pdf 0.24MB
Załącznik nr 3 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji
Umowa_19_2_P_5z_Zal_3_IMBP_IPRO_20201221.pdf 0.42MB
Załącznik nr 4 Oświadczenie o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy
Umowa_19_2_P_5z_Zal_4_OswOwyrZgody.pdf 0.53MB
Załącznik nr 5 Oświadczenie o niepozostawaniu w związku małżeńskim / o ustanowionej małżeńskiej rozdzielności majątkowej
Umowa_19_2_P_5z_Zal_5_OswMalz.pdf 0.53MB
Załącznik nr 6 Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Umowa_19_2_P_5z_Zal_6_RODO.pdf 0.51MB
5) Formularz umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu nabywcy Beneficjenta
Umowa_o_przyznaniu_pomocy_następcy_prawnemu_nabywcy_Beneficjenta_19.2_premie
Umowa_o_przyznaniu_pomocy_następcy_prawnemu_nabywcy_Beneficjenta_192_premie.pdf 0.18MB
Załącznik_nr_2_Wykaz_działek_ewidencyjnych
Załącznik_nr_2_Wykaz_działek_ewidencyjnych.pdf 0.14MB
Załącznik_nr_3_Informacja_o_przetwarzaniu_danych_osobowych
Załącznik_nr_3_Informacja_o_przetwarzaniu_danych_osobowych.pdf 0.17MB
Załącznik_nr_4_Oświadczenie_małżonka
Załącznik_nr_4_Oświadczenie_małżonka.pdf 0.21MB
Załącznik_nr_5_Oświadczenie_Beneficjenta
Załącznik_nr_5_Oświadczenie_Beneficjenta.pdf 0.21MB
6) Formularz wniosku o płatność (wersja 4z)
Wniosek o płatność wersja 4z (pdf)
WoP_19_2_P_4z_20190530.pdf 0.46MB
Wniosek o płatność wersja 4z (excel)
WoP_19_2_P_4z_20190530.xlsx 0.11MB
Załącznik nr 2 Wykaz faktur lub dokumentów o równoważnej wartości dowodowej
Załącznik_nr_2_Wykaz_faktur_lub_dokumentów_o_równoważnej_wartości_dowodowej.xlsx 0.04MB
Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu
Załącznik_nr_3_Sprawozdanie_z_realizacji_Biznesplanu.xlsx 0.03MB
Informacja pomocnicza do Sprawozdania z Biznesplanu
Informacja_pomocnicza_do_Sprawozdania_z_Biznesplanu.pdf 0.40MB
7) Instrukcja wypełniania wniosku o płatność wersja 4z
Instrukcja wypełniania wniosku o płatność
IW_WoP_19_2_P_4z_20190530.pdf 1.21MB
Załącznik nr 2 Wykaz faktur lub dokumentów o równoważnej wartości dowodowej
WoP_19_2_P_4z_Zal_2_WF_20190530.xlsx 0.04MB
Załącznik nr 3 Informacja pomocnicza przy wypełnianiu Sprawozdania z realizacji Biznesplanu
WoP_19_2_I_P_Zal_3_SRBP_20190605_(1).xlsx 0.03MB
8) Formularz informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (IMRB/ IPRO)
Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji (pdf)
IMBP_IPRO_19_2_5z_20210510.pdf 0.38MB
Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji (excel)
IMBP_IPRO_19_2_5z_20210510_(1).xlsx 0.12MB
Informacja pomocnicza przy wypełnianiu informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji
IMBP_IPRO_19_2_P_InformPomocn_20201221.pdf 0.71MB
9) DOKUMENTY POMOCNICZE:
Oświadczenie wnioskodawcy o posiadaniu lub nieposiadanOswiadczenie_wnioskodawcy_o_posiadaniu_lub_nieposiadaniu_ NIP-u
Karta oceny zgodności z programem
Procedura oceny i wyboru operacji
Lokalne kryteria wyboru operacji
Rozporządzenie – wsparcie na wdrażanie operacji oraz Rozporządzenie zmieniające z 02.09.2016 r.