Data publikacji 04.05.2022 r.
Ogłoszenie o naborze nr 3/2022
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Turystyczna Podkowa działające na terenie gmin: Siepraw, Dobczyce, Raciechowice, Wiśniowa, Pcim, Tokarnia, Lubień
informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie pomocy na operacje z zakresu:
– rozwoju przedsiębiorczości na obszarze wiejskim objętym strategią rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność, zwaną dalej LSR, przez: rozwijanie działalności gospodarczej
w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich
INSTYTUCJA ORGANIZUJĄCA NABÓR:
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Turystyczna Podkowa, ul. Jana Pawła II 38, 32-447 Siepraw
Wsparcie jest udzielane w formie refundacji nie wyższej niż 70% kosztów kwalifikowalnych.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA WNIOSKÓW:
Wnioski o przyznanie pomocy można składać bezpośrednio w terminie: od 19.05.2022 r. do 02.06.2022 r. w biurze Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania Turystyczna Podkowa, ul. Jana Pawła II 38, 32-447 Siepraw w godz. 9:00 – 14:00.
FORMA SKŁADANIA WNIOSKÓW:
Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami składa się w formie papierowej w jednym egzemplarzu.
ZAKRES TEMATYCZNY OPERACJI:
Przedsięwzięcie 1.1.2: Przedsiębiorczość mieszkańców w podejmowaniu i rozwijaniu działalności gospodarczej oraz tworzeniu nowych miejsc pracy, w tym z uwzględnieniem innowacyjności, ochrony środowiska i przeciwdziałania zmianom klimatycznym, Wskaźnik produktu: Liczba operacji polegających na rozwoju istniejącego przedsiębiorstwa w tym z uwzględnieniem innowacyjności, ochrony środowiska i przeciwdziałania zmianom klimatycznym – wartość wskaźnika: 1 szt.
WARUNKI UDZIELENIA WSPARCIA:
Złożenie kompletu wymaganej dokumentacji w miejscu i terminie podanym w ogłoszeniu.
Zgodność zakresu tematycznego operacji z zakresem wskazanym w ogłoszeniu.
Zgodność operacji ze Strategią Rozwoju Lokalnego kierowanego przez społeczność (LSR).
Zgodność operacji z lokalnymi kryteriami wyboru operacji oraz uzyskanie minimalnej liczby punktów w ramach kryteriów horyzontalnych.
Zgodność operacji z premiującymi kryteriami wyboru operacji.
Zgodność operacji z warunkami przyznania pomocy określonymi w PROW na lata 2014-2020.
Zakres przedmiotowy wniosku o przyznanie pomocy nie może dotyczyć prac budowlanych, na które niezbędne jest pozyskanie dokumentów od innych organów administracji publicznej.
KRYTERIA WYBORU OPERACJI:
Lokalne kryteria wyboru operacji oraz premiujące kryteria wyboru operacji znajdują się na stronie LGD: www.turystycznapodkowa.pl oraz w wersji papierowej w Biurze LGD.
Minimalna liczba punktów, której uzyskanie jest warunkiem wyboru operacji, wynosi: 4 pkt z możliwej do uzyskania maksymalnej liczby punktów w ramach horyzontalnych lokalnych kryteriów wyboru operacji.
Kolejność przyznawania pomocy będzie ustalana na podstawie liczby punktów uzyskanych w ramach oceny Rady LGD za pomocą kryteriów wyboru operacji określonych w LSR.
W przypadku, gdy dwie lub więcej operacji uzyska w procesie oceny taką samą liczbę punktów, o miejscu na liście operacji decyduje liczba punktów uzyskanych w wyniku oceny według kryteriów premiujących. W przypadku, gdy nadal nie da się ustalić kolejności operacji, decyduje data i godzina wpływu wniosku.
Wybrane operacje zostaną przesłane do Zarządu Województwa i zostaną poddane dalszej ocenie.
Formularz wniosku o przyznanie pomocy, biznesplan, formularz wniosku o płatność oraz projekt umowy o przyznanie pomocy są dostępne na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego – www.prow.malopolska.pl
Formularz wniosku o przyznanie pomocy, biznesplan, formularz wniosku o płatność, formularz umowy o przyznanie pomocy, LSR, kryteria wyboru operacji są udostępnione na stronie Lokalnej Grupy Działania: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Turystyczna Podkowa oraz do wglądu w Biurze Lokalnej Grupy Działania: Siepraw, ul. Jana Pawła II 38 od poniedziałku do piątku w godz.
od 9:00 do 14:00.
Wysokość dostępnych środków w ramach naboru wynosi 52 500,00 euro (kwota indykatywna wyliczona po kursie stałym 4,00 PLN/EURO: 210 000,00 zł).
Wysokość wsparcia: refundacja nie wyższa niż 70% kosztów kwalifikowalnych.
Wykaz dokumentów niezbędnych do wyboru projektu:
- Formularz wniosku o przyznanie pomocy wraz z załącznikami.
- Biznesplan.
- Opis operacji
- Oświadczenia dotyczące przetwarzania danych osobowych
Wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego wypełnienia wniosków są udzielane w Biurze Lokalnej Grupy Działania: Siepraw, ul. Jana Pawła II 38 od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 14:00.
1. Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 4z)
Formularz wniosku o przyznanie pomocy 4z
WoPP_19_2_I_4z.pdf 1.12MBDodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących
WoPP_19_2_I_4z_ark_wspolwn.pdf 0.68MB
Formularz wniosku o przyznanie pomocy 4z
Formularz_wniosku_o_przyznanie_pomocy_4z.xlsx 0.32MB
Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących
WoPP_19_2_I_4z_ark_wspolwn.xlsx 0.33MB
Instrukcja do wniosku o przyznanie pomocy_19.2_inne_4z
IW_WoPP_19_2_IW_4z.pdf 1.20MB
2) Biznesplan (wersja 4z)
Biznesplan 4z
BP_19_2_I_4z.docx 0.11MBBiznesplan 4z
BP_19_2_I_4z.pdf 0.49MB
Biznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych 4z
BP_19_2_I_Inkub_4z.pdf 0.51MB
Biznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa produktów rolnych 4z
BP_19_2_I_Inkub_4z.docx 0.10MB
Biznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych – tabele finansowe 4z
BP_19_2_IW_inkub_4z_TabFinans.xlsx 0.03MB
Biznesplan tabele finansowe 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4
BP_19_2_IW_P_4z_TabFinans.xlsx 0.03MB
Informacje pomocnicze przy wypełnianiu Biznesplanu 4z
IP_19_2_I_4z.pdf 0.67MB
3) Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa
Oświadczenie_o_wielkości_przedsiębiorstwa
Oświadczenie_o_wielkości_przedsiębiorstwa.xls 0.12MB
Oświadczenie o wielkości przedsiębiorstwa
Osw_MSP.pdf 0.62MB
Zasady_wypełniania_oświadczenia_o_wielkości_przedsiębiorstwa
Zasady_wypełniania_oświadczenia_o_wielkości_przedsiębiorstwa.pdf 1.27MB
4) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 8z)
Umowa o przyznaniu pomocy
Umowa_19_2_IW_8z_2021.05.21.pdf 0.97MB
Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_1.pdf 0.20MB
Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_2.pdf 0.18MB
Załącznik 3 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_3.pdf 0.46MB
Załącznik 3 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020)
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_3a.pdf 0.58MB
Załącznik 5 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_5_IMBP_IPRO.pdf 0.34MB
Załącznik 6 – Oświadczenie o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_6_OswZgody.pdf 0.54MB
Załącznik 7 – Oświadczenie o niepozostawaniu w związku małżeńskim / o ustanowionej małżeńskiej rozdzielności majątkowej
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_7_OswMalz.pdf 0.54MB
Załącznik 8 – Oświadczenie współwłaściciela przedsiębiorstwa
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_8_OswWspolwl.pdf 0.54MB
Załącznik 9 – Deklaracja małżonka współwłaściciela przedsiębiorstwa
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_9_DeklMalzOswZgody.pdf 0.54MB
Załącznik 10 – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_10_RODO_20210521.pdf 0.46MB
5) Formularz umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy
Umowa_o_przyznaniu_pomocy_następcy_prawnemu_nabywcy_Beneficjenta_19.2_inne
Umowa_o_przyznaniu_pomocy_następcy_prawnemu_nabywcy_Beneficjenta_19.2_inne.pdf 0.19MB
Zał_nr_2_Wykaz_działek
Zał_nr_2_Wykaz_działek.pdf 0.14MB
Zał_nr_3_Informacja_o_przetwarzaniu_danych_osobowych
Zał_nr_3_Informacja_o_przetwarzaniu_danych_osobowych.pdf 0.17MB
Załącznik_nr_4_Oświadczenie_małżonka
Załącznik_nr_4_Oświadczenie_małżonka.pdf 0.21MB
Zał_nr_5_Oświadczenie_Beneficjenta_o_niepozostawaniu_w_związku
Zał_nr_5_Oświadczenie_Beneficjenta_o_niepozostawaniu_w_związku.pdf 0.21MB
Zał_nr_6_Oświadczenie_Współwłaściciela_o_niepozostawaniu_w_związku
Zał_nr_6_Oświadczenie_Współwłaściciela_o_niepozostawaniu_w_związku.pdf 0.21MB
Zał_nr_7_Deklaracja_małżonka
Zał_nr_7_Deklaracja_małżonka.pdf 0.21MB
6) Formularz wniosku o płatność (wersja 4z)
Wniosek o płatność 4z
WoP_19_2_I_4z_20190605.pdf 0.48MB
Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania
WoP_19_2_I_4z_ark_wspolwn.pdf 0.37MB
Wniosek o płatność 4z
WoP_19_2_I_4z_20190723.xlsx 0.13MB
Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania
WoPP_19_2_I_3z_ark_wspolwn.xlsx 0.15MB
Instrukcja wypełniania wniosku o płatność
IW_WoP_19_2_I_4z_20190605.pdf 1.42MB
Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu
WoP_19_2_I_P_Zal_3_SRBP_20190605.xlsx 0.03MB
7) Formularz informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (IMRB/ IPRO)
Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji
IMBP_IPRO_19_2_5z_20210510.xlsx 0.12MB
Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji
IMBP_IPRO_19_2_5z_20210510.pdf 0.38MB
Informacja pomocnicza przy wypełnianiu informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji
IP_IMBP_IPRO_19_2_I_P_20191004.pdf 0.52MB
8) Wskazówki dla użytkowników formularzy wniosków przygotowanych w formacie MS Excel
Wskazowki_Do_Formularzy_Wnioskow_XLSX
Wskazowki_Do_Formularzy_Wnioskow_XLSX.odt 6.37MB
9) DOKUMENTY POMOCNICZE:
Karta oceny zgodności z programem
Procedura oceny i wyboru operacji
Lokalne kryteria wyboru operacji
Rozporządzenie – wsparcie na wdrażanie operacji oraz Rozporządzenie zmieniające z 02.09.2016 r.