Data publikacji 30.11.2022 r.
Ogłoszenie o naborze nr 4/2022
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Turystyczna Podkowa działające na terenie gmin: Siepraw, Dobczyce, Raciechowice, Wiśniowa, Pcim, Tokarnia, Lubień
informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie pomocy na operacje z zakresu:
– rozwoju przedsiębiorczości na obszarze wiejskim objętym strategią rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność, zwaną dalej LSR, przez: rozwijanie działalności gospodarczej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich
INSTYTUCJA ORGANIZUJĄCA NABÓR:
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Turystyczna Podkowa, ul. Jana Pawła II 38, 32-447 Siepraw
Wsparcie jest udzielane w formie refundacji nie wyższej niż 70% kosztów kwalifikowalnych.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA WNIOSKÓW:
Wnioski o przyznanie pomocy można składać bezpośrednio w terminie: od 15.12.2022 r. do 29.12.2022 r. w biurze Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania Turystyczna Podkowa, ul. Jana Pawła II 38, 32-447 Siepraw w godz. 9:00 – 14:00.
FORMA SKŁADANIA WNIOSKÓW:
Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami składa się w formie papierowej w jednym egzemplarzu.
ZAKRES TEMATYCZNY OPERACJI:
Przedsięwzięcie 1.1.2: Przedsiębiorczość mieszkańców w podejmowaniu i rozwijaniu działalności gospodarczej oraz tworzeniu nowych miejsc pracy, w tym z uwzględnieniem innowacyjności, ochrony środowiska i przeciwdziałania zmianom klimatycznym, Wskaźnik produktu: Liczba operacji polegających na rozwoju istniejącego przedsiębiorstwa w tym z uwzględnieniem innowacyjności, ochrony środowiska i przeciwdziałania zmianom klimatycznym – wartość wskaźnika: 1 szt.
WARUNKI UDZIELENIA WSPARCIA:
Złożenie kompletu wymaganej dokumentacji w miejscu i terminie podanym w ogłoszeniu.
Zgodność zakresu tematycznego operacji z zakresem wskazanym w ogłoszeniu.
Zgodność operacji ze Strategią Rozwoju Lokalnego kierowanego przez społeczność (LSR).
Zgodność operacji z lokalnymi kryteriami wyboru operacji oraz uzyskanie minimalnej liczby punktów w ramach kryteriów horyzontalnych.
Zgodność operacji z premiującymi kryteriami wyboru operacji.
Zgodność operacji z warunkami przyznania pomocy określonymi w PROW na lata 2014-2020.
Zakres przedmiotowy wniosku o przyznanie pomocy nie może dotyczyć prac budowlanych, na które niezbędne jest pozyskanie dokumentów od innych organów administracji publicznej.
KRYTERIA WYBORU OPERACJI:
Lokalne kryteria wyboru operacji oraz premiujące kryteria wyboru operacji znajdują się na stronie LGD: www.turystycznapodkowa.pl oraz w wersji papierowej w Biurze LGD.
Minimalna liczba punktów, której uzyskanie jest warunkiem wyboru operacji, wynosi:
4 pkt z możliwej do uzyskania maksymalnej liczby punktów w ramach horyzontalnych lokalnych kryteriów wyboru operacji.
Kolejność przyznawania pomocy będzie ustalana na podstawie liczby punktów uzyskanych w ramach oceny Rady LGD za pomocą kryteriów wyboru operacji określonych w LSR.
W przypadku, gdy dwie lub więcej operacji uzyska w procesie oceny taką samą liczbę punktów,
o miejscu na liście operacji decyduje liczba punktów uzyskanych w wyniku oceny według kryteriów premiujących. W przypadku, gdy nadal nie da się ustalić kolejności operacji, decyduje data i godzina wpływu wniosku.
Wybrane operacje zostaną przesłane do Zarządu Województwa i zostaną poddane dalszej ocenie.
Formularz wniosku o przyznanie pomocy, biznesplan, formularz wniosku o płatność oraz projekt umowy o przyznanie pomocy są dostępne na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego – www.prow.malopolska.pl
Formularz wniosku o przyznanie pomocy, biznesplan, formularz wniosku o płatność, formularz umowy o przyznanie pomocy, LSR, kryteria wyboru operacji są udostępnione na stronie Lokalnej Grupy Działania: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Turystyczna Podkowa oraz do wglądu w Biurze Lokalnej Grupy Działania: Siepraw, ul. Jana Pawła II 38 od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 14:00.
Wysokość dostępnych środków w ramach naboru wynosi 52 500,00 euro (kwota indykatywna wyliczona po kursie stałym 4,00 PLN/EURO: 210 000,00 zł).
Wysokość wsparcia: refundacja nie wyższa niż 70% kosztów kwalifikowalnych.
Wykaz dokumentów niezbędnych do wyboru projektu:
- Formularz wniosku o przyznanie pomocy wraz z załącznikami.
- Biznesplan.
- Opis operacji
- Oświadczenia dotyczące przetwarzania danych osobowych
Wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego wypełnienia wniosków są udzielane w Biurze Lokalnej Grupy Działania: Siepraw, ul. Jana Pawła II 38 od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 14:00.
1. Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 5z)
Wniosek_o_przyznanie_pomocy_19_2_I_5_z Wniosek_o_przyznanie_pomocy_19_2_I_5_z.xlsx 0.34MB
Dodatkowe_arkusze_dla_podmiotów_współwnioskujących_19_2_I_5_z Dodatkowe_arkusze_dla_podmiotów_współwnioskujących_19_2_I_5_z.xlsx 0.18MB
Wniosek_o_przyznanie_pomocy_19_2_I_5z Wniosek_o_przyznanie_pomocy_19_2_I_5z.pdf 1.00MB
Dodatkowe_arkusze_dla_podmiotów_współwnioskujących_19_2_I_5_z Dodatkowe_arkusze_dla_podmiotów_współwnioskujących_19_2_I_5_z.pdf 0.68MB
Instrukcja_do_wniosku_o_przyznanie_pomocy_I_19_2_5z Instrukcja_do_wniosku_o_przyznanie_pomocy_I_19_2_5z.pdf 0.77MB
Informacja_dla_nabywcy_następcy_19.2_I_5_z Informacja_dla_nabywcy_następcy_192_I_5_z.pdf 0.21MB
2) Biznesplan (wersja 5z)
Biznesplan_19_2_I_5z Biznesplan_19_2_I_5z.pdf 0.49MB Biznesplan_19_2_I_5z Biznesplan_19_2_I_5z.docx 0.13MB
Biznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych_19.2_I_ 5z Biznesplan_Inkubator_19_2_I_5z.docx 0.12MB
Biznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych_19.2_I_ 5z Biznesplan_Inkubator_19_2_I_5z.pdf 0.50MB
Biznesplan Tabele finansowe_19.2_inne_5z BP_19_2_I_5z_TabFinans.xlsx 0.03MB
Tabele_finansowe_Inkubator_Biznesplan_19_2_I_5z Tabele_finansowe_Inkubator_Biznesplan_19_2_I_5z.xlsx 0.03MB
Informacja_pomocnicza_Biznesplan_I_19_2_5z Informacja_pomocnicza_Biznesplan_I_19_2_5z.pdf 0.70MB
3) Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa
Oświadczenie_o_wielkości_przedsiębiorstwa Oświadczenie_o_wielkości_przedsiębiorstwa.xls 0.12MB
Oświadczenie o wielkości przedsiębiorstwa Osw_MSP.pdf 0.62MB
Zasady_wypełniania_oświadczenia_o_wielkości_przedsiębiorstwa Zasady_wypełniania_oświadczenia_o_wielkości_przedsiębiorstwa.pdf 1.27MB
4) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 9z)
Umowa_19.2_inne_wł_9z Umowa_192_inne_wł_wer_9z.pdf 0.57MB
Umowa_19.2_inne_wł_wer_9z Umowa_192_inne_wł_wer_9z.docx 0.12MB
zał_nr_1_ZRF_19.2_inne_wł_umowa_9z zał_nr_1_ZRF_192_inne_wł_umowa_9z.pdf 0.13MBzał_nr_1_ZRF_19.2_inne_wł_umowa_9z zał_nr_1_ZRF_192_inne_wł_umowa_9z.xlsx 0.02MB
zał_nr_2_wykaz działek_umowa_9z zał_nr_2_wykdziałek_umowa_9z.pdf 0.08MB
zał_nr_2_wyk.działek_umowa_9z zał_nr_2_wykdziałek_umowa_9z.xls 0.05MB
zał_nr_3_kary_umowa_9z zał_nr_3_kary_umowa_9z.pdf 0.24MB
zał_nr_3_kary_umowa_9z zał_nr_3_kary_umowa_9z.docx 0.04MB
zał_nr_3a_kary_umowa_9z zał_nr_3a_kary_umowa_9z.pdf 0.31MB
zał_nr_3a_kary_umowa_9z zał_nr_3a_kary_umowa_9z.docx 0.03MB
zał_nr_5_IMRB_IPRO_192_I_W_9z zał_nr_5_IMRB_IPRO_192_I_W_9z.pdf 0.19MB
zał_nr_5_IMRB_IPRO_192._I_W_umowa_9z zał_nr_5_IMRB_IPRO_192_I_W_umowa_9z.xlsx 0.12MB
zał_nr_6_Oświadcz_o_wyraż_zgody_umowa_9z zał_nr_6_Oświadcz_o_wyraż_zgody_umowa_9z.pdf 0.22MB
zał_nr_6_Oświadcz_o_wyraż_zgody_umowa_9z zał_nr_6_Oświadcz_o_wyraż_zgody_umowa_9z.docx 0.03MB zał_nr_7_Oświadczenie_małż_rozdziel_umowa_9z zał_nr_7_Oświadczenie_małż_rozdziel_umowa_9z.pdf 0.21MB
zał_nr_7_Oświadczenie_małż_rozdziel_umowa_9z zał_nr_7_Oświadczenie_małż_rozdziel_umowa_9z.docx 0.03MB
zał_nr_8_Oświadczenie_współwł_umowa_9z zał_nr_8_Oświadczenie_współwł_umowa_9z.pdf 0.21MB
zał_nr_8_Oświadczenie_współwł_umowa_9z zał_nr_8_Oświadczenie_współwł_umowa_9z.docx 0.03MB
zał_nr_9_Deklaracja_małżo_współwł_wyraż_zgody_umowa_9z zał_nr_9_Deklaracja_małżo_współwł_wyraż_zgody_umowa_9z.pdf 0.21MB
zał_nr_9_Deklaracja_małżo_współwł_umowa_9z zał_nr_9_Deklaracja_małżo_współwł_umowa_9z.docx 0.03MB
zał_nr_10_RODO_umowa_9z zał_nr_10_RODO_umowa_9z.pdf 0.17MB
zał_nr_10_RODO_umowa_9z zał_nr_10_RODO_umowa_9z.docx 0.03MB
5) Formularz umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy
Umowa_o_przyznaniu_pomocy_następcy_prawnemu_nabywcy_Beneficjenta_19.2_inne Umowa_o_przyznaniu_pomocy_następcy_prawnemu_nabywcy_Beneficjenta_19.2_inne.pdf 0.19MB
Zał_nr_2_Wykaz_działek Zał_nr_2_Wykaz_działek.pdf 0.14MB
Zał_nr_3_Informacja_o_przetwarzaniu_danych_osobowych Zał_nr_3_Informacja_o_przetwarzaniu_danych_osobowych.pdf 0.17MB
Załącznik_nr_4_Oświadczenie_małżonka Załącznik_nr_4_Oświadczenie_małżonka.pdf 0.21MB
Zał_nr_5_Oświadczenie_Beneficjenta_o_niepozostawaniu_w_związku Zał_nr_5_Oświadczenie_Beneficjenta_o_niepozostawaniu_w_związku.pdf 0.21MB
Zał_nr_6_Oświadczenie_Współwłaściciela_o_niepozostawaniu_w_związku Zał_nr_6_Oświadczenie_Współwłaściciela_o_niepozostawaniu_w_związku.pdf 0.21MB
Zał_nr_7_Deklaracja_małżonka Zał_nr_7_Deklaracja_małżonka.pdf 0.21MB
6) Formularz wniosku o płatność (wersja 5z i 4z)
Wersja 4z formularza wniosku o płatność – obowiązuje w przypadku spraw, w ramach których odbyła się już ocena wcześniejszego etapu płatności lub trwa ocena wniosku o płatność a Beneficjent zobowiązany jest złożyć uzupełnienia w ramach tej oceny.
Wersja 5z formularza wniosku o płatność – obowiązuje w przypadku spraw, w ramach których planowane jest dopiero złożenie wniosku o płatność
Materiały
WoP_19_2_IW_5z WoP_19_2_IW_5z.pdf 0.47MB
WoP_19.2_IW_5z_edytowalny WoP_19_2_IW_5z.xlsx 0.16MB
Dodatkowy arkusz dla współwnioskujących_5z WoP_19_2_IW_5z_ark_wspolwn_edytow.pdf 0.19MB
Dodatkowy arkusz dla współwnioskujących_5z_edytowalny WoP_19_2_IW_5z_ark_wspolwn_edytow.xlsx 0.07MB
Instrukcja do wniosku o płatność_5z 1_IWoP_19_2_I_W_5z.pdf 0.96MB
Wniosek o płatność_4z WoP_19_2_I_4z_20190605.pdf 0.48MB
Wniosek o płatność_4z_edytowalny WoP_19_2_I_4z_20190723.xlsx 0.13MB
Instrukcja do wniosku o płatność_4z IWoP_19_2_I_W_4z.pdf 1.42MB
Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu Spr_z_real_BP_I_W_5z.pdf 0.15MB
Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu Spr_z_real_BP_I_W_5z.xlsx 0.03MB
Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących_4z WoP_19_2_I_4z_ark_wspolwn.pdf 0.37MB
Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących_4z_edytowalny WoP_19_2_I_4z_ark_wspolwn.xlsx 0.04MB
7) Formularz informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (IMRB/ IPRO)
Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji IMBP_IPRO_19_2_5z_20210510.xlsx 0.12MB
Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji IMBP_IPRO_19_2_5z_20210510.pdf 0.38MB
Informacja pomocnicza przy wypełnianiu informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji IP_IMBP_IPRO_19_2_I_P_20191004.pdf 0.52MB
8) Wskazówki dla użytkowników formularzy wniosków przygotowanych w formacie MS Excel
Wskazowki_Do_Formularzy_Wnioskow_XLSX Wskazowki_Do_Formularzy_Wnioskow_XLSX.odt 6.37MB
9) DOKUMENTY POMOCNICZE:
Opis operacji
Karta oceny zgodności z programem
Procedura oceny i wyboru operacji
Lokalne kryteria wyboru operacji
ROZPORZĄDZENIE z dnia 24 września 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020
Rozporządzenie – wsparcie na wdrażanie operacji oraz Rozporządzenie zmieniające z 02.09.2016 r.
Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność (LSR)
Ustawa o rozwoju lokalnym z udziałem społeczności
Ustawa wspieranie rozwoju obszarów wiejskich
OGŁOSZENIE O NABORZE W PDF